Sunday, October 4, 2009

Dikala bertemu saudara

Sudah hampir setahun empat bulan aku mendirikan rumahtagga tp sampai skarang belum mendapat zuriat bukan nye tak nak tp teringin sekali,kadang2 malas nak bertemu suadara2 majlis kenduri2 tp oleh krn skrng ni hari raya aku tabah kan diri bertemu saudara2 ku.Ini krn aku bosan dgn soalan yg bakal ditnya nanti *DAH BERISI KE BLOM?????*DAH ADA TAK???* JWAPANKU PLAK blom ada rezeki lg tgh berusaha lah ni.. Mungkin mereka bertnya krn risau tentang anak sedara yg sorang ni @ pun sekadar berbasa-basi.. Entahlah aku pun tak paham dgn diri aku sendiri smakin hari soalan itu diajukan smakin sayu hati ini. "YA ALLAH HANYA ENGKAU YG MEGERTI HATI KU INI" bertapa sedih nya hati ini sehingga kan waktu menulis ni pun aku mengalir kan air mata.Apa pun aku masih lagi tak jemu2 berdoa pada yg maha esa semoga doa ku dimakbulkan. AMIN

3 comments:

  1. sabar ye...jgn pedulikkan kata org.rezeki tuhan yang tentukan.walaupun lebih indah kata dari rasa..bersabarlah.muah muah.

    ReplyDelete
  2. mcm pesan ayah kt aku ari2..x perlu risau ttg 2 smua krn blom ttu anak kita bole tahan hidup dlm dunia yg smakin mcabar ni..

    ReplyDelete
  3. bersabarla yer basha.. biasa la tu ko pon baru jek kawen..

    ReplyDelete